OM SOMMARENS FÖRSTA VECKOSLUT

Middag på Strampen!
 
Hej gullisar! Alltså jag har så himla mycket fotografier att bjuda på och så himla mycket att berätta, och jag vet faktiskt inte ens var jag ska börja. Haha! Så jag tänker helt enkelt börja med veckoslutet då sommaren anlände. :-) Det var sista veckoslutet i maj och det var min älsklings sista veckoslut i denna stad för en lång tid framöver. Det var strålande sol prick hela veckoslutet och vi tillbringade dagarna på balkongen för att fånga prick alla solstrålar. På lördagseftermiddagen hörde min storasyster av sig och plötsligt hade vi bjudit in oss själva på grillmiddag till dem, hehe. Där hängde vi sedan även resten av kvällen och busade med mosters lilla gullunge. Söndagen till ära åt vi middag på Strampen och det var verkligen så himla trevligt att både få sitta på en solig terrass och äntligen få äta på restaurang igen!! Detta veckoslut fick vi verkligen smaka på vad sommaren har att bjuda på och jag blev alldeles pirrig. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0