OM EN MYSIG HELG

Ostbricka och vin. <3
 
Vi hade min svärmor på besök här hos oss under helgen som var, och vi hade det riktigt mysigt! När Tove anlände med båten på fredagskvällen hade jag fixat ihop en ostbricka som vi avnjöt tillsammans med en flaska vin. På lördagen började vi dagen med en god brunch och därefter gick Bill och Tove iväg på fotbollsmatch i ösregnet medan jag stannade hemma och myste i soffan. Det var antagligen helgens bästa beslut, hehe. ;-) På eftermiddagen åkte vi in till stan för att fika på Fontana - och som jag har väntat på det. Caféet har renoverats sedan vi flyttade till Åbo och nu har det äntligen öppnat igen! Ingen av oss hade sedan lust att bege sig ut i regnet på kvällen igen, så vi beställde hem mat från bästa Delhi Darbar istället och bjöd över Rick på middag. Efter middagen spelade vi YATZY och därefter avslutade vi dagen med choklad och Melodifestivalen. Jag inledde söndagen med en lång sovmorgon följt av brunch och sedan fortsatte dagen ganska lungt. På eftermiddagen åkte vi iväg för att kika i lite affärer och innan vi återvände hem igen hämtade vi med oss sushi från Itsudemo. På kvällskvisten kramade vi min svärmor hejdå och då avslutade vi också helgen. Ungefär så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0