OM ATT FÅNGA GULDGLIMTAR I VARDAGEN

Efter de senaste veckornas depp och efter inlägget jag skrev förra fredagen, kände jag att jag ju verkligen inte vill ha det så här. Så jag bestämde mig helt enkelt för att jag själv aktivt måste förgylla mina dagar den här tiden på året för att jag ska må bra. Därmed planerade jag in något prick varje dag under veckan och det har verkligen funkat. Det behöver ju inte vara någon stor grej, utan små saker kan också förändra mycket. Att solen har visat sig tre dagar (!!) denna vecka har ju också gjort underverk för humöret, haha. :-) Iallafall. Dessa guldglimtar lyckades jag fånga under denna veckas vardagar:
 
Måndag: En promenad i solnedgången efter jobbet och ett glas vin till middagen.
Tisdag: En filmkväll med älskling. Vi såg Oceans 11!
Onsdag: Runebergstårtor på jobbet och bowling på kvällen.
Torsdag: Årets första fastlagsbulle.
Fredag: En lyxigt god middag och fredagsfeelis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0