SOMMAREN SOM INTE ÄR SÅ SOMRIG

Tre bilder från mitt happy place. <3
 
V a r n i n g för ett eventuellt mer dystert inlägg än vanligt, hehe. Kan ni förstå hur höga förväntningar jag har haft och hur mycket jag har längtat till denna sommar efter fjolårets helt MAGISKA sommar? Tyvärr har jag ju fått inse att sommaren nog skämde bort oss otroligt mycket ifjol. I år bjuder sommaren mest på ostadigt, kallt och blåsigt väder - speciellt nu i juli.. Jag vill ju åka båt, spendera massa tid på villan, gå barbent utan att frysa, äta god grillmat eller egenfångad rökt fisk, ligga i en solstol prick hela dagen, ta otaligt många dopp i havet och hänga ute på holmar. Det känns helt enkelt som om jag inte fångar denna sommar tillräckligt bra just för att det känns som att jag gör för lite somriga bravader. Men vädret kan man inte påverka. Ännu är det någon månad kvar av sommaren och jag hoppas verkligen att jag ska få njuta av några fina sommardagar till. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0