MOMI ÅTTIOSEX ÅR

Födelsedagsbarnet & skål i bubbel. <3
Mingel på innergården.
En pussbild i år igen, hehe. :-)
Fotografering med födelsedagsbarnet och gänget.
Mina långa kusiner och min korta momi, haha!
Bus med Lykke & en-åttiosex-års-selfie.
 
Helgerna är mest fyllda av en hel massa kalasande nuförtiden, och nu backar vi tillbaka till min älskade momis födelsedagsfest. Ifjol då hon fyllde jämt ställde hon till med ett himla stort kalas och det blev så roligt och lyckat att hon ville ordna ett likadant i år igen fast hon "bara" fyllde åttiosex. Jag tycker ändå att man i den här åldern nog får fira lika mycket prick varje år. :-)  Vi började i allafall kalaset med att skåla i bubbel för gulliga momi och därefter var det dags för trerätters middag, tävlingar och massa lek med barnen innan vi slutligen avslutade med allsång. Så himla himla roligt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Ser ju helt underbart ut! Och grattis till din mormor :)

2019-07-18 @ 14:14:55
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0