EXAMENSBRUNCH PÅ MITT HAPPY PLACE

Bättre sent än aldrig! Dagen efter mormors kalas bjöd jag in gänget på examensbrunch för att fira min examen som jag fick redan i vintras. Som den brunchälskare jag är kan jag inte komma på ett bättre firande, och dessutom ägde firandet rum på mitt happy place! Brunchen bestod av hemlagat bröd, fröknäcke, salta muffins, avokadosnittar, croissanter, pålägg, räkröra, ostar, salta kex, våfflor, färska bär, smoothie, chiapudding, fruktfat, kokosbollar, cupcakes, juice, kaffe&te samt gingershots. Dessutom hade jag byggt upp en mimosabar!! Tack snälla mamma för att du hjälpte mig att förverkliga hela min lååånga meny, hehe. <3 Gästerna åt så att nästan allt tog slut och berömde brunchen otroligt mycket, så jag gissar på att vi lyckades väldigt bra. :-)
Här bjuder jag på en bildbomb på nästan hela gänget som firade med mig! Det var både släktingar och vänner. Lilla Lykke och jag matchade såklart dagen till ära. :-) Vädret var verkligen också på vår sida, det var både soligt och varmt! Vi avnjöt brunchen utomhus och åt i flera omgångar. Avslutningsvis drog min duktiga morbror fram gitarren och så sjöng vi allsång för fulla muggar. Ååh min examensbrunch blev verkligen himla lyckad och rolig och jag var så så glad prick hela dagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0