TRE MIDDAGAR I JANUARI

Papsen jobbade i huvudstaden och en kväll bjöd han mig och mina gudföräldrar på middag! Min gudfar hade bokat bord på Fat Lizard och jag beställde in en vegetarisk pasta med bland annat tryffel och spenat samt ett glas vitt. Verkligen en SÅ trevlig kväll!
En romantisk söndagsmiddag hemma hos Melina. Vi trollade fram rårakor och toppade med löjrom, smetana, rödlök samt gräslök. Det blev verkligen så himla gott, och lyxigt! Det var dessutom väldigt enkelt att fixa ihop. 
Jennie var på besök i huvudstaden och vi hade bokat in en middagsdejt i stan. Vi åt först varsin poke bowl på Hey Poke och därefter förflyttade vi oss till Espresso House för att fika. Jag glömde att fotografera middagen så därför får ni istället bild på våra varma drycker och den himmelskt goda kanelbullen vi delade på.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Najs att bli bjuden på middag :) Det är så mysigt på Espresso house :)

Svar: Ja, det är ju verkligen lyxigt! :-)
aivilos.blogg.se

2019-02-02 @ 14:36:22
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0