SEX TELEFONBILDER FRÅN SENASTE TIDEN

Jag var himla taggad på en promenad med vagnen innan jag insåg att det var förskräckligt tungt att knuffa den i snön. Min syster knäppte denna bild medan jag kämpade, haha! / Före jobbet i lördags gick jag och älsklingen på bio och därefter blev det en spontan fika på Fazer. Filmen vi såg heter Green Book - se den!
Bill jobbade kvällsskift så jag passade på att hämta hem sushi till middag. / En till bild på mosters älskling. Jag saknar henne varje dag. <3
Vackra Linn på gammeldansen i fredags! / Jag hade så sett framemot himla många promenader på isen i vinter, precis som ifjol, men på grund av vädret har det dessvärre bara blivit EN hittills. Då hittade vi iallafall detta fort mitt ute på isen. 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Otroligt vackra bilder!

2019-02-20 @ 11:31:47
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0