OM EN LJUVLIG TORSDAG

Hej gullisar. :-) Mår ni bra? Jag har varit ensam hemma sedan i tisdags, då Bill åkte iväg till grannlandet. De två senaste kvällarna har jag verkligen haft tråkigt och speciellt igår efter jobbet var det extra jobbigt. Jag m å s t e lära mig att sysselsätta mig själv, hehe. Iallafall, nog svamlat om det eftersom det inte alls var det jag ens skulle skriva om. Jag skulle nämligen berätta om min ljuvliga torsdag! Jag är ledig idag och började dagen med lite hemmaspa - hade fotbad, skrubbade kroppen samt tog en lång och varm dusch. Därefter gick jag ut i solen för att njuta, det var verkligen perfekt vinterväder idag! När jag kom in igen avslutade jag med yoga. Dagen har alltså hittills bestått av att ta hand om mig själv på olika sätt och det känns så bra. :-) Nu måste jag börja fixa mig och sedan åka in till stan. Jag har bokat in en date night med Erika och Sarah och jag har verkligen sett framemot en kväll med trippeltrubbel hur länge som helst nu! Det kommer att bli så himla mysigt. <3 Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0