OM EN HELG MED MIN SYSTERDOTTER

Hos denna fina nyblivna familj tillbringade jag alltså helgen! Mamma, pappa, beibi och hund. :-) När jag anlände på fredagskvällen välkomnades jag med ostbricka i soffan, och såklart höll jag min systerdotter i famnen prick hela kvällen. 
Dessa små söta uggs köpte jag åt henne från Gdansk! Helgen gick i lugnets tecken och vi följde lilla prinsessans äta-sova-rutiner, hehe. Vi åt sena frukostar, gick en promenad med vagnen i snövädret, knäppte massa fotografier, hade kvällsmys i soffan och badade i badkaret.
På lördagen kom även mamsen (nyblivna mormor!!) och ungen på besök. Till lunch hämtade vi hem sallader från Aroma, och samtidigt passade vi på att köpa fastlagsbullar till efterrätt. Det blev årets första bulle för mig! 
Är man min systerdotter får man vänja sig vid att bli fotograferad. :-) Här är iallafall resultatet av en photoshoot vi hade! Hon är så himla ljuvlig och snäll, samt söt som en ängel. <3 <3 <3 Jag kunde verkligen inte slita mig alls från henne och hade nog henne i famnen eller pussade på henne typ varje sekund under helgen. Beibigos, alltså ååh!
Vi passade även på att fotografera några familjebilder. Alltså se vad söt liten hand! Det var verkligen en utmaning med att lyckas med alla bilder eftersom vilda prinsessan gillar att sprattla med både armar och ben och dessutom kanske gör universums roligaste miner, haha. 
Dessa bilder blev såå fina, älskar speciellt den första. <3 Innan jag hoppade på tåget åt vi en söndagsmiddag bestående av pasta och rödvin, mums. Tack min älskade systerdotter och duktiga föräldrarna för en himla mysig helg. Moster längtar redan tills hon kan hälsa på nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0