OM EN ALLA HJÄRTANS DAG OCH EN GAMMELDANS

Hej på er! Det känns som om jag bara jobbade i början på veckan, så jag tänkte att vi direkt hoppar till torsdagen. Dagen till ära var det alla hjärtans dag, men jag hade egentligen inte några större planer. Jag fick ändå fira dagen både med en gullig vän och min älskling. På dagen gick jag och Melina en två timmars promenad och på kvällskvisten lyxade Bill och jag till det med en trerätters middag hemma. <3 På fredagen var jag bjuden till Esbo på mina gudföräldrars dotters gammeldans. Jag åkte dit redan på dagen för att få lite extra tid med dem, och när jag steg ut genom dörren fick jag nästan en chock. Solen sken från klarblå himmel och det var sju (!!) grader varmt. Alltså jag blev verkligen SÅ sugen på uteservering och bubbel, haha. Iallafall. Väl i Esbo åkte jag och min gudmor till ett strandcafé där jag blev bjuden på lunch. Det var härligt att få catcha upp igen, även om vi ju faktiskt har träffats ofta på sistone! På kvällen åkte vi sen till gammeldansen, och ååh så fina alla var! Det var också så himla roligt att se alla danser och jag tänkte för mig själv att jag också skulle vilja vara med, hehe. :-) Nu väntar jobb resten av helgen - kvällsskift idag och dubbelskift imorgon. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0