MIDDAG & BIO MED TRIPPELTRUBBEL

Middag på Sandro!
 
Gårkvällen blev såå lyckad! Vi möttes upp vid aderton nollnoll och traskade direkt iväg till restaurangen Sandro där vi hade bokat bord. Jag har så himla länge haft craving på musslor, så jag beställde såklart in deras saffransmusslor. Mums. Vi var alla tre nöjda med våra rätter! Efter att ha gått igenom alla samtalsämnen man kan tänka sig gick vi vidare till butiken för att köpa lösgodis och därifrån fortsatte vi till biosalongen. Vi såg filmen If Beale Street Could Talk, en helt okej film, även om jag kunde tycka att handlingen i vissa perioder gick väldigt segt framåt. Efter bion kramades vi hejdå och bestämde att vi snart ska ha en liknande kväll igen! Mina gullisar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0