EN MORGON I GDANSK, EN DAG I HELSINGFORS & EN KVÄLL I VASA

Hej på er! :-) Runt lunch idag kom vi hem från Gdansk igen. Gdansk är verkligen en såå mysig stad med alla sina vackra och färggranna hus. Kameran är full av fotografier på hus som jag ska visa er sen, haha! Är så tacksam över att jag blev bjuden på denna resa av min älskling. <3 Iallafall. Jag mellanlandade bara hemma ett par timmar och packade om väskan, för nu sitter jag nämligen på ett tåg mot Vasa. En helg fylld av beibisgos väntar - jag är alldeles pirrig över att jag snart ska få se min älskade systerdotter för första gången. <3 SÅ efterlängtat!! Hoppas ni också får en fin helg, gullisar. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0