EN LEDIG LÖRDAG I BILDER

De senaste veckorna har jag som sagt haft väldigt mycket jobb, men en ledig dag har jag faktiskt haft och då passade jag även på att knäppa bilder så att jag skulle kunna bjuda på "ett foto i timmen". Häng med mig under en ledig lördag!
10:00. Jag vaknade redan lite efter nollnio nollnoll, men eftersom jag hade bestämt mig för att ta dagen som den kommer och verkligen inte ha några planer, låg jag kvar i sängen precis så länge jag ville.
11:00. Min älskling gick iväg till gymmet, så jag gjorde en ansiktsmask och medan den verkade skrev jag ihop några mail samt bloggade.
12:00. Förberedde en god brunch och när älskling var hemma igen serverade jag nygräddade croissanter och chiapudding med frukter samt chaite. Efter brunchen spelade vi en match yatzy.
13:00. Vi gick ut i snöovädret för att gå en promenad. Jackan som jag har på mig har jag faktiskt haft ända sedan högstadiet, det kan man kalla hållbarhetstänk. ;-)
14:00. På vägen hem passade vi på att handla mat.
15:00. Jag rullade fram yogamattan och körde ett yogapass. Nuförtiden brukar jag göra ett hemmapass flera gånger i veckan och det gör jag med hjälp av Yoga with Adriene på youtube, tipstips!
16:00. Slängde mig i soffan för att lata mig. Passade samtidigt på att göra lite research på resor - kanske min favorithobby, hehe. 
17:00. Hängde fortfarande i soffan. Bytte dessutom om till pyjamas, bara för att jag kunde. :-) 
18:00. Jag hade önskat mig indiskt till middag och min mästerkock uppfyllde mina önskningar. Han hade gjort en vegetarisk sås med paneer samt en sås med kyckling och därtill åt vi ris, naanbröd och en yoghurtdipp. MUMS!
19:00. Vi spelade en ny omgång yatzy. Det här spelet kan vi verkligen spela hur mycket som helst. Vi har det även nedladdat på våra telefoner så att vi kan spela det on the go också, haha!
20:00. Slutligen var det dags för filmkväll i sängen. <3 Därefter somnade jag tidigt för att orka upp till ett morgonskift. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojj drömmen ti ha en stor, skön badrock me namne på!! :D

Svar: Hahah, eller hur! Den e välanvänd, men börjar tyvärr bli riktigt sliten.. :-(
aivilos.blogg.se

2019-02-03 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0