VI ÄR PÅVÄG TILL MAROCKO!

Tre fotografier från Chania.
 
Hälsningar från flygfältet i Madrid! Vi är som rubriken lyder faktiskt påväg till Marocko (!!) och har nu alltså en mellanlandning i Madrid. Jag har drömt om att få åka till Marocko i flera år nu och ä n t l i g e n händer det! Verkligen en resedröm som blir sann. <3 Jag ser framemot värme och sol, färggranna hus och utsmyckade mönster, vackra riader och oändliga fotograferingsmöjligheter, havet och seafood samt en vecka semester och kvalitetstid med min favoritmänniska. Ååh, jag längtar så mycket! Ta hand om er finisar, så hörs vi senast om en vecka här igen. Tills dess ska jag försöka uppdatera min instagram aivilos så mycket jag bara kan! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0