PLANER FÖR DEN INTÅGANDE VECKAN

 
Måndag: Börjar veckan med ett morgonskift på jobbet. Sedan vill jag hitta på något ute i naturen, för att fånga det himla fina vädret som lovats!
 
Tisdag: Ska gå till skolan för att skriva ett skolarbete med en klasskompis och samtidigt ska jag på en handledning. Förhoppningsvis tar det inte prick hela dagen.. På kvällskvisten ska vi iallafall ut och äta middag med älskling.
 
Onsdag: Än så länge en ledig dag. Har inte några planer, förutom att städa lägenheten. Cirka alla andra har även höstlov, så på kvällen kommer mamma och pappa för att hälsa på. <3
 
Torsdag: På morgonen anländer även Bills mamma och lillebror. Ser så mycket framemot att umgås med båda våra familjer!! Vi har inte något speciellt program, men det blir självklart några matupplevelser och kvalitetstid. 
 
Fredag: Vi vinkar av våra sista gäster på eftermiddagen och då åker jag för att jobba ett kvällsskift. 
 
Lördag: Tror inte jag har något inplanerat denna dag? Skönt!
 
Söndag: Avslutar veckan med ett morgonskift på jobbet. Det blir det sista söndagsskiftet på en tid. Någon gång under dagen behöver jag eventuellt börja packa inför det kommande äventyret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0