OM ETT LITET HÖSTPROJEKT

En höstpromenad vid stranden. <3
 
I lördags kände jag för att fixa i lägenheten, så jag begav mig till stranden på jakt efter vass att höstpynta lägenheten med. Passade även på att knäppa några höstbilder på samma gång. Känns som att träden bara för några dagar sedan ännu var gröna, men nu är alla så himla färggranna! Alla färger har verkligen exploderat på bara några dagar. Måste faktiskt ta mig ut på en fotograferingsrunda med kameran denna vecka!! Väl hemma igen fixade jag iallafall ihop en mysig hösthörna i vardagsrummet, men det tänkte jag visa bild på i ett annat inlägg. :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så vackra bilder!!

2018-10-09 @ 07:39:42
URL: http://emeliesandelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0