OM EN FÖRKYLNING & EN FILMKVÄLL

Prick alla jag umgåtts med på sistone har varit förkylda och överallt har jag hört och läst om människor som varit sjuka, medan jag själv varit frisk som en nötkärna. Jag vågade nästan tro att den inte skulle bita på mig i höst, men nu har den omtalade förkylningen slutligen nått mig ändå.. De senaste dagarna har jag bara jobbat på dagarna och sedan legat under filten i soffan på kvällarna. Jag har därmed inte så mycket att skriva om just nu, men ville kika in iallafall och uppdatera er. Nu ska jag förflytta mig från soffan och krypa ner bredvid min älskling i sängen istället. Vi ska knäppa på en film och äta lite gott. Därefter ska jag försöka somna tidigt och så får jag helt enkelt se om jag är i skick för att åka på jobb imorgon. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0