ÄGARE TILL EN MACBOOK

Jag blev som sagt tvungen att köpa en ny dator, och efter att ha försökt samsas med Bill om vem som fick använda hans dator i sisådär en vecka bestämde jag mig slutligen för att köpa datorn här ovan. Säg hej åt min Macbook Air! Eftersom att jag bara varit ägare av PC-datorer fram tills nu har det faktiskt blivit en hel del frustrationer kring program och funktioner de senaste dagarna.. Just det fenomenet har jag ju dock förstått är ett vanligt problem, haha! Överlag är jag ändå supernöjd med mitt köp, och bara jag lär mig alla tips och tricks ska vi nog komma överens himla bra. :-) Dessutom är ju batteritiden en dröm jämfört med min gamla dator, som jag knappt kunde använda utan att ha i laddaren konstant. Har ni några topppentips för en nybörjare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0