JULFEST MED JOBBET

Alltså, kamerarullen var verkligen fylld av massa bilder från julfesten med jobbet, men dessa bilder här ovan är de som jag känner att jag kan bjuda på, haha.. Vi hade en så himla himla lyckad och rolig kväll! Festkommittén hade hyrt en takvåning på Skatudden och där ägde festen rum. Vi blev bjudna på himla god mat och dryck samt tävlade i frågesporter. Mitt lag fick fullpott och vann alla tävlingar, wohoo! Senare på kvällen dansade vi till gamla godingar och hade fest i jacuzzin, haha. När det var dags att åka vidare begav vi oss till Heidi's Bier Bar där vi beställde in gigantiska ölstop, lärde den äldre generationen (hehe) att spela beer pong och dansade till stängning. Efteråt fortsatte vi ännu till en bar jag inte ens minns namnet på och sedan avslutade vi natten på Burger King. Jag var hemma någongång efter nollfyra nollnoll efter att vi äntligen hade fått tag på en taxi. Tack för en legendarisk julfest! Vi är verkligen ett så härligt gäng och mina arbetskompisar gör att det alltid är roligt på jobbet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0