BOYFRIEND TAG

Jag har länge tänkt publicera en boyfriend tag här på bloggen och när Bill (till min förvåning) var cirka lika taggad som mig på det hela när jag försiktigt frågade honom blev jag så glad. Han har själv skrivit svaren på frågorna och därefter har jag kommenterat vid behov, hehe. Enjoooy:

 

 

1. Var kysstes ni för första gången och hur var det?
Om jag minns rätt var det på Tiger, allt annat är rätt oklart hehe.
Kommentar: Jag kan inget annat än att hålla med, haha..

 

2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
Antagligen Idol eller Wahlgrens värld.

 

3. Nämn en maträtt hon inte gillar.
Oj, svårt att välja eftersom hon är väldigt kinkig. Men absolut ingenting som innehåller lök (typ allt innehåller väl lök?).
Kommentar: Jag äter nog maträtter som innehåller lök, även om jag inte gillar löken. Något jag däremot hatar är alla maträtter som innehåller koriander. Och korv.

 

4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon?
Att äta tar hon en risotto och att dricka tar hon säkert något barnsligt som en Cola.
Kommentar: Sedan väljer jag ofta en pasta eller allt som innehåller sea food. Angående drycken har jag på sistone faktiskt ofta beställt vin!! Så det så. 

 

5. Tycker hon mera om tidiga morgnar eller sena nätter?
Ingetdera, tyvärr.

 

6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit?
Bilder på fina träd och färggranna hus.
Kommentar: HAHAH.

 

7. Vad skulle hon kunna äta varje dag?
Yoghurt med banan och peanut butter.

 

 

8. Berätta om något pinsamt hon gjort.
Att hon har varit på en Pitbull-konsert (hur finns det ens folk som går på sånt? Fattar inte).
Kommentar: Alltså detta kommer jag antagligen få höra för resten av mitt liv...

 

9. Vilken är hennes sämsta egenskap?
Att hon har ett stort kontrollbehov.  

 

10. Vad är det första hon gör på morgonen?
Myyyser. 

 

11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om.
Låna hennes morgonrock, hehe.
Kommentar: Eller när han spelar något konstigt pokémonspel på datorn, vilket han gör hela tiden..

 

12. När träffade hon dina föräldrar första gången?
Hon träffade min mamma första gången 18 februari 2016 och pappa någon gång under sommaren 2016.
Kommentar: Datumet är viktigt! :-)

 

13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar?
Läsa bloggar.

 

14. Har hon någon unik talang?
Kanske inte är någon talang, men blir alltid fascinerad av att hon har så jävla bra minne.

 

 

15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
Jaduu, skulle gissa på något språk.
Kommentar: Modersmål och psykologi.

 

 16. Vad var ditt första intryck av henne?
Att hon hade väldigt bra bränna.

 

17. Vad är det bästa med henne?
Att hon orkar med mej trots att vi är så olika.

 

18. Vilken är hennes favoritfärg?
Vit.

 

19. Hur går hon klädd hemma?
Blommiga pyjamasbyxor och någon stickad tröja.

 

20. Beskriv henne med tre ord. 
Sprallig, pedant och gosig.

 

21. Berätta något om henne som de flesta inte vet.
Att hon inte kan sova om hon inte får vara på vänster sida i sängen (Ja, så stort kontrollbehov har hon. Sjukt.)

 

22. Vem sa "jag älskar dig" först?
Osäker på den men tror att det var hon
Kommentar: Ja, det var jag!

 

 

23. Vad brukar ni oftast gräla om?
Massa små skitsaker vi tycker olika om.

 

24. Nämn tre länder hon skulle vilja besöka.
Hmm. Svårt att säga när hon vill besöka alla länder i hela världen, men kanske Indonesien (Bali såklart), Sydafrika och Seychellerna.

 

25. Hurudan musik lyssnar hon helst på?
Pitbull kanske. Nämen skämt åsido, något man får ”feelis” av.
Kommentar: Det här förstår sig dock inte Bill på, hehe.

 

26. Hurudana filmer gillar hon?
Allt som innehåller romantik och pussar.

 

27. Vad är hon bra på?
Det mesta faktiskt. Hennes lokalsinne är legendariskt. Hon hittade rätt varje gång i St. Petersburg trots att alla skyltar var på ryska. Sen är hon bra på att hålla ordning & reda hehe.

 

28. Nämn några saker som gör henne glad.
Fina träd, färggranna hus, blommor, resor.
Kommentar: Alltså HAHAH, igen. Jag tror det gick lite överstyr med fina träd och färggranna hus i höst. Sen blir jag ju allra gladast av solen och honom. ♥

 

29. Vad är hon besatt av?
Kaktusar och bebisar.
Kommentar: Så jäkla sant faktiskt, haha.

 

 

30. Hurudan är hon som flickvän?
Pussig, gosig, omtänksam, påhittig. Massa saker helt enkelt!

 

31. Har hon några allergier?       
Är alltid osäker på den här frågan eftersom hon ofta ljuger för att slippa äta saker som hon inte tycker om (lök osv). Men typ pälsdjur?
Kommentar: Hmm. Nu låter det som om jag går runt och ljuger mest hela tiden, men det är väl mer så att jag ibland råkar säga att jag är allergisk för lök bara så att jag inte ska behöva plocka bort lökbitarna sen, hehe...

 

32. Vad är hon rädd för?
Mörker, ormar, lökar. Blod, läskiga filmer, att bli kidnappad. Massa saker nu när jag tänker efter. Orkar inte ens skriva alla.

 

33. Vilken är hennes konstigaste vana?
Kan faktiskt inte komma på någon såhär på rak arm.
Kommentar: Inte jag heller, faktiskt. Kanske jag inte har någon. ;-)

 

34. Nämn någon tradition ni har.
Vi (jag) kokar risgrynsgröt varje advent.
Kommentar: Ååh ja, det längtar jag mycket till!

 

35. Vad tycker hon är de tre bästa sakerna med dig?
Måste ju vara att jag är smart, cool och snygg. Skämt åsido, det får hon faktiskt svara på själv. Jag känner mej inte tillräckligt ödmjuk just nu för att hitta på något. Tyvärr.
Kommentar: Han behandlar mig som en prinsessa oavsett vad, han är otroligt allmänbildad och har ett klokt svar på alla mina frågor och funderingar, han lagar god mat åt oss varje dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0