TILLBAKA I VARDAGEN

Hej! :-) Ville bara meddela att jag nu är hemkommen igen, efter en minst sagt tung natt. Flyget hem skulle gå nollfyra nollnoll på natten och sju timmar senare skulle vi vara i Helsingsfors. Nåja, vi spenderade natten på flygfältet, vi fick boarda planet först nollfem trettio eftersom det var försenat, vi var tvungna att ha en oförberedd mellanlandning i Budapest och kom sedan till Helsingfors sisådär fyra timmar senare än beräknat. Det gick inte precis som det skulle. Finlands väder är ju dessutom verkligen det värsta tänkbara i form av grått, regn, blåst och mörker och sen jag kommit hem har jag försökt ta igen allt skolarbete och deadlines jag missat, sprungit fram och tillbaka till tvättstugan samt ordnat upp mitt liv överlag (haha). Alltså, välkommen hem till vardagen bara! Guldglimten är att jag iallafall är tillbaka med mina fina vänner igen - som jag saknat dem! Och så har jag ju återigen en himla härlig resa att se tillbaka på, förstås. Den får ni självklart höra mera om senare. PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0