OM VARFÖR DET HAR EKAT TOMT HÄR

Men hej!! :-) Här tittar ni in så flitigt varje dag, medan jag knappt kikat in överhuvudtaget. Alltså, förlåt för det finisar. Nu tänkte jag iallafall ta en himla snabb catch up om vad jag har haft för mig för bravader den senaste tiden. Jag har lekt lekar och byggt människopyramider i skolan. Jag har glöggat typ varje dag. Jag har pluggat latinska termer med Bethina. Jag har dansat på werket. Jag har spontant hamnat på en grabbkväll och utgång till Uggla. Jag har haft en mysig filmkväll med gänget. Jag har haft en slösöndag hemma hos Soffan. Jag har lunchat med bästa Elin och Johanna. Jag har varit duktig studerande med mina klasskompisar och pluggat anatomi. Jag har blivit bjuden på hemlagad pizza av Jens och Bill. Jag har hoppat över för många föreläsningar. Jag har fått alldeles för lite sömn. Jag har hängt med boysen sisådär tjugofyrasju. Jag har skrivit tent. Jag har kollat idol. Jag har haft många myskvällar. Jag har firat avklarad tent och haft onsdagsfest med fysioeliten.. Med andra ord kan man beskriva den senaste tiden med tre ord: skola, vänner och fest. Studieliv deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0