OM SOLSKEN, PLUGG, TRÄNING & MIDDAG

Att det är femte november och att vi forfarande har dethär finvädret är guld alltså! Denna torsdag var det självstudier (aka ledig dag, hehe) som gällde. Jag tog en välbehövlig sovmorgon, men sedan traskade jag ändå till skolan för att göra färdigt uppgiften vi jobbade med igår och sedan var vi duktiga studeranden och pluggade anatomi också. På eftermiddagen var det dags för ett roligt träningspass med klasskompisarna och därefter skuttade jag iväg till Jennie på middag, var jag alltså är nu. Bill och Jens står i köket och nu väntar vi bara på att maten ska serveras. Lyx! Resten av kvällen blir det nog bara myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0