OM MÅNDAG, TISDAG & ONSDAG

Under helgen drog jag också på mig en ögoninflammation, och på måndagsmorgonen var även resten av kroppen sjuk. Feber, halsont (som orsakade att jag inte hade någon röst) och snuva.. Jag krigade mig igenom en skoldag från nollnio nollnoll till femton trettio eftersom det var obligatorisk närvaro, och resten av dagen tillbringade jag på soffan med te och medicin. Tisdagen mådde jag lite bättre, så jag började dagen med en föreläsning och därefter sprang jag fram och tillbaka till tvättstugan i några timmar. Sedan vet jag faktiskt inte hur jag fördrev tiden, men plötsligt var det dags att nyduschad krypa ner i min nybäddade säng med nytvättade lakan. Åh, bästa känslan! Nu är det redan onsdagkväll och under dagen var jag i skolan på en föreläsning samt gjorde en inlämningsuppgift med Jennie och Bethina tills vi var alldeles tomma i huvudet. På kvällkvisten har jag fixat lyxmiddag för en och sedan har jag planerat den närmaste framtiden lite, hehe. Alltså dagarna går så himla himla fort och det känns som om jag bara hinner stiga upp och så måste jag gå och lägga mig igen, typ.. Tiden, kan du sakta ner lite? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0