HALLOWEENFREDAG

På fredagseftermiddagen tog jag mig an uppgiften att förvandla Magnus och Arthur inför halloweensitzen de skulle på. Detta blev det coola resultatet och både killarna (som var provkaniner) och jag (som aldrig målat sånthär förut) var nöjda när de var färdiga!
Senare på kvällen samlades resten av gänget hos Laura och efter några timmar där med bland annat lite gott att äta och dricka samt fin allsång, så traskade vi iväg till halloweensitzens efterfest. Arttur, jag och Jens var kanske en aning trögare än alla andra, men efter några vändor fram och tillbaka nådde vi till slut fram, haha.
Efterfesten hölls på Werket, och där joinade vi då de andra festande halloweenvarelserna. Jag kan ju undrar om det någonsin går att ha tråkigt på dethär stället? Vi dansade återigen hela natten lång och vi hade återigen så himla himla roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0