OM EN TISDAG OCH EN ONSDAG

Hej där! Igår var det tisdag och även om jag inte var helt frisk innebar det ändå jobb. Eftersom att jag knappt hade ätit något på tre dagar var jag så himla svag, men mot dagens slut kunde jag nog busa på som vanligt med ungarna. :-) På kvällskvisten stod ett låångt skype-samtal med moster och Hedda-hunden på schemat och innan jag somnade pratade jag också snabbt med mamma. Idag fick jag ta sovmorgon följt av en lugn dag fram till klockan fjorton trettio. Denna onsdag är jag barnvakt och jobbar kvällen istället, så jag började jobba först på eftermiddagen. Farföräldrarna är fortfarande här, så de vuxna stack iväg på middag till city medan jag och småtrollen har haft myskväll hemma. Vi har sjungit sånger, ätit egen middag, busat och så har båda ungarna badat. Sen när lillasyster hade somnat fixade jag ihop american pancakes åt storasyster och mig för att lyxa till det lite och dessa mumsade vi i oss framför hennes nya favoritfilm Frozen. Alltså jag börjar seriöst kunna varenda replik snart, haha. Efter filmen nattade jag också storasyster och därefter har jag bara chillat. Nu borde nog föräldrarna vara hemma vilken minut som helst och då tänker jag krypa ner i sängen och sova. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0