OM EN SJUK DÖSKALLE

Sneak-peek från fredagen. 
 
Hej! :-) Jag har fått många påminnelser om att jag inte bloggat på länge, men nu blir det liv här igen. I fredags var jag och tjejerna på halloween party, och det var himla kul, men i slutet av kvällen började jag känna mig sjuk och det slutade med att jag har luggit halvdöd i över trettionio graders feber samt lidit av en grymt sjuk hals lördag söndag måndag. Så dit for resten av mina helgplaner och jag har varken haft bilder, storyn eller framförallt ork/energi för att skapa några blogginlägg. Enda jag har gjort under dessa dagar är att sova, äta medicin, dricka te, sova och sova mera. Kände mig ungefär så som jag såg ut i fredags.. Så nu vet ni hur det luggit (bokstavligen, haha) till, men nu mår jag mycket bättre igen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0