OM EN MÅNDAG

Tjena! Idag är det måndag och det är lika med ledig dag för mig. Började dagen med en skön och lång dusch samt en god frukost. Därefter packade jag upp min backpack och ordnade upp allt kaos i rummet. När det var färdigt åkte jag iväg på lite ärenden och väl hemma igen satt jag bara ute och njöt av värmen och solen. Även fast jag varit ledig har jag ändå också gosat och lekt med ungarna hur mycket som helst, för tusan vad jag har saknat dem! Gullegrisarna. :-) Ikväll tänker jag ta itu med det stora bildberget (haha, see what I did there) från Nya Zeeland, så att jag hinner slänga upp alla inlägg om den resan före det bär iväg på nya äventyr i helgen. Med det sagt är det väl bäst att jag sätter igång nu, för det kommer nog att ta en stund.. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0