OM DANS, JOBB & SEMESTER

Hej! Gårkvällens aktivitet bestod av en dance class med koreografi till Beyonce (ååh så roligt!!) och efter att vi babblat färdigt med Anna hoppade jag på tåget och åkte hem. Sen var torsdagen slut. På fredagsmorgonen ringde väckarklockan nollsex fyrtio då föräldrarna åkte till jobbet, men ungarna hade tydligen bestämt sig för att sova längre så jag fick somna om och ta sovmorgon till nollåtta nollnoll istället. Därefter kröp gullisarna upp i min säng och så hade vi morgonmys hur länge som helst före vi tog itu med dagen. :-) Sen gick timmarna förbi i en himla fart och plötsligt fick jag ta helg OCH HOLIDAY. Imorgon åker jag till Nya Zeeland, alltså!! Ikväll ska jag bara vara hemma och bland annat skypa med mamsen. Och så var det ju det där packandet också.. Tur att jag åker först på eftermiddagen imorgon. ;-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0