LAKE TEKAPO

Mitt nästa stopp blev Lake Tekapo, ett litet och himla fint ställe beläget vid sjön. Checkade in på hostellet och bara fem minuter efteråt hade jag hittat tre flickor som jag hängde med resten av min vistelse här. Första dagen badade vi i varma källor/pooler med bergen i bakgrunden, avnjöt en fancy dinner och fick se när bergen täcktes av de stora snöflingorna som dalade ner. Andra dagen drack vi varm choklad till frukost, beundrade den fina utsikten vi hade från hostellet och gick ner till sjön för att fotografera. Någongång mitt på dagen vinkade vi av varandra och fortsatte våra äventyr åt olika håll efter två riktigt mysiga toppendagar. :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW va e sir underbart ut, häila Nya Zeeland sir häilt otrolit ut! :-) *hjärta-ögon-emoji*

Svar: Jamen visst!! Dock tycker ja dihe bildren it ens e i närheten av hu fint e va i verkliheten, så e va no såå himla fint där. :-)
aivilos.blogg.se

2014-11-19 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0