FREDAGSFEELIS, HÄRLIGT VÄDER & MELBOURNERESA

Alltså FREDAG!! Även om denna vecka har gått otroligt snabbt är det ju alltid lika skönt när man får checka ut för helg. Sydney har bjudit på u.n.d.e.r.b.a.r.t. väder hela veckan och temperaturen börjar nå riktigt höga siffror nu. Idag hade vi trettioåtta grader och till helgen lovas det över fyrtio (!!). Så himla härligt, men så himla svettigt, haha! För min del blir det ändå inte att njuta av värmen på beachen, för imorgonbitti (eller rättare sagt inatt) klockan nollfyra nollnoll ringer väckarklockan och då ska jag återigen bege mig till flygfältet. Det är nämligen dags för att upptäcka Melbourne, WOHOO! Förlängd helg, ny stad, roliga äventyr och en av mina favoritflickor kan inte bli annat än bra och jag är så sjukt taggad! Men nu tar fredagsfeelisen  och all annan feelis man kan tänka sig över och resulterar i alldeles för många versaler och alldeles för många utropstecken, så nu tänker jag avrunda. Ha en toppenhelg ni med, finisar! :-) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0