TID MED ÄLSKLING & FÖRENINGSMIDDAG

Jobbdag efter jobbdag efter jobbdag. Ungefär så ser det ut nu och som ni förstår är det inte så roligt att varken skriva eller läsa om mina jobbdagar, så därför lämnar det bort istället. Tur att jag har mycket annat att ta igen istället.. ;-) Idag har jag iallafall haft en ledig dag och den fick jag delvis spendera med Björn som är hemma på sin sista loma (!!!). Vi har bara chillat, busat och varit på några ärenden till stan.
Från sjutton trettio och framåt befann jag mig på Vonnela tillsammans med LGFs ledare och styrelse eftersom föreningen bjöd på mat. God mat, trevligt sällskap, brainstorming och en allt för stor glass. Ungefär så. Nu får jag väl ta och avsluta denna dag också. Jobb väntar imorgon igen. PUSS. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0