SPONTANFEST

Efter jobbet i lördags hade jag cirka noll planer för kvällen. Men ganska snabbt kom två gullisar (och några pojkar) och hälsade på. :-) Vi catchade upp det vi hann och då de åkte vidare blev jag upplockad av Malin och Alexia.
Haha.. Vi begav oss ut på lite äventyr och hittade Elvis på abc.
Sedan hittade vi boysen på camping. Så småningom blev vi på festhumör, så vi bestämde oss för att hänga på med pojkarna till ett hemmafest. 
Sagt och gjort! Efter lite ombyten och ett besök i mitt barskåp anlände vi till festen. Och angående Philips pose på typ alla bilder - jag vet inte..
Det blev en riktigt kul kväll! Nya dansmoves, fula miner och pianotävlingar beskriver kvällen ungefär på pricken. Mer än så tänkte jag faktiskt inte säga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0