OM EN SNABBVISIT TILL ÅBO

Aura Å. Ikea. Spinny. 
 
Jag var i princip bara hem och vände (läs: jobbade) under helgen efter huvudstadsvistelsen, för på söndagkväll bar det iväg igen. Denna gång tog jag bilen, mitt sällskap var mamsen och ungen och destinationen var Åbo. Där var det dags för mitt tredje och sista inträdesförhör. Vi bodde i Emmas lägenhet natten till måndag och på måndagmorgon befann jag mig då på inträdesförhör. Efter det hann vi också njuta i solen vid ån, shoppa, luncha/fika och besöka ikea. För min del blev det ingen succé med klädshoppandet, men på ikea fyndade jag fina drinkglas som jag var mer än lycklig över. Haha, vad har hänt med mig? Mot kvällen åkte vi hem igen och då väntade en ny vecka med jobb. Sådär by the way får ni ursäkta mig för de tre halvkassa bilderna jag har att bjuda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0