OM EN HELSINGFORSRESA

Förra veckan blev det en liten minisemester kombinerat med några inträdesförhör. Började i Vasa med en intervju och då det var klart mötte jag upp Kimmo och så tog vi årets första cider/öl på en uteterass i solen före jag hoppade på tåget ner till huvudstaden. Väl där plockade min gudmor upp mig och så spenderade jag tre fina dagar hos dem. Dessa dagar bestod bland annat av en hel dag inträdesförhör, otaligt många fikan och terasshäng, shopping, perfekt sommarväder, tid vid stranden och hamnen bland segelbåtarna, promenader med doggen och massa kvalitetstid med gudmor (och gudfar då han var hemma). Tre härliga dagar som jag verkligen verkligen behövde. På fredagen skjutsade gudfar mig till tåget och så var det tillbaka till vardagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0