MIDSOMMARDAGEN

Midsommardagen inleddes med tårtdekorering och sedan begav jag mig iväg till Övermark på konfirmationskalas. Det var Björns lillasysters tur att bli konfirmerad, men tyvärr glömdes kameran bort, så jag har inga bilder att bjuda på.. Tills kvällen hade vi noll planer, men vi bestämde oss för att iallafall börja hos Emma. 
Där blev det bland annat ölspel och så kom vi fram till att det senare skulle bära av till fagerö. 
Vi hade himla feelis påväg till fagerö!
Och feelisen fortsatte när vi kom dit. Vi hade lämnat fast i ölspelet och fortsatte med några uppdrag typ allt för länge, allt för högljutt och allt för överdrivet, haha!  Feelisbordet nummer ett. 
Sedan hittade jag min Elin. :-) 
Och många andra gullisar. Vi ignorerade att vi faktiskt är för gamla för diskot och shakade loss där iallafall.
Hmm, jag försökte ju..
När vi pausade från diskot befann vi oss i pubben. 
Hahaha.. Här var det dags att åka hem!
Vi hade bestämt oss för att sova på Emmas villa, så vi bäddade åt oss och till sist slutade det med att vi sov åtta personer i sammanlagt två sängar. 

Sjukt kul kväll, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0