MIDSOMMARAFTON

Midsommarkrans in the making.
Denna midsommarafton firades hos mig. Då Elin, Johanna och Alexia anlände fixade vi ihop massa mat och så började vi grilla. 
Och det blev ju alldeles gudomligt gott!
Vi blandade också ihop goda drinkar i mina nya drinkglas.
Skåål!
Då solen gick ner förflyttade vi oss under tak och värmde oss med hjälp av filtar medan vi åt efterrätt. Mys! Passligt till detta anlände också Malin hem från en vecka i Kos. 
Jordgubbstårtan som fick bli kvällens efterrätt.
Därefter följde olika lekar och mycket skratt. I något skede dök det också upp mera folk, men de har tydligen inte fastnat på bild.. 
Mina gullisar. ♥♥♥
På natten någongång kom vi på att vi skulle åka och hälsa på till Henkke, så det fick bli nästa hållplats.
Detta är typ enda bilden som går att visa därifrån, hehe. 
När klockan var passligt sent/tidigt, var det dags för mig och Alexia att börja vår vandring hemåt. Dessa två bilder beskriver nog den på pricken. Alltså, hur kan man skratta så mycket och hur kan det ta så himla länge att vandra sisådär 500 meter? 
Summan av kardemumman: Toppenbra midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: Alexia

hahah alltså, gud. :D så jävla kul :D

Svar: alltså jaaa, haha!! :-D
aivilos.blogg.se

2014-07-05 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0