GÅRKVÄLLENS MYS

Vi hade en så himla mysig och bra-ig lördagskväll! Malin och jag började kvällen hemma hos mig med att göra goda drinkar och så satte vi oss i solen och njöt och pratade. 
När solen gick ner tog vi fram våra isbjörnsfiltar och myste med dem medan vi väntade på boysen. :-)
Först anlände Mårten och Marcus, och här poserar Mårten med "fågelskrämman", haha. Måsarna var tydligen lite snåla på våra chips så Mårten tog på sig uppgiften att jaga bort dem. ;-)
Marcus fick ta på sig uppgiften att rada upp kubb. 
Sedan var det dags för kubbturnering! 
När vi spelat några matcher joinade några pojkar till och vi körde ytterligare otaliga matcher fram till efter midnatt någongång. (Sådär by the way, har jag ingen aning om vart min fina talang försvunnit - prickade knappt något alls denna gång..)
Sista matchen och såhär såg ena laget ut..
.. medan det andra såg ut såhär. Och priset till snyggast outfit går till aivilos!
Som sagt.. Malin och jag kan det här med mode!
Denna mysiga kväll får avslutas med en mysig selfie på Philip och mig. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0