JOBB, TRÄNINGAR OCH JAKOBSTAD

Jobbet idag var lika roligt som alltid. :-) Nu på kvällen har jag haft de sista dansträningarna inför gymnastikfesten. Eller jaa, jag satt väl mest och kollade på och vilade foten. Imorgon bär det iväg igen, (bra när man har lite att göra, hehe). Denna gång är det Jakobstad och gymnastikfesten på tur. Kommer att vara där fredag-söndag, vilket betyder att vi först hörs tidigast på söndagkväll, beroende på när vi kommer hem. Får bara hålla tummarna nu att foten håller och att jag kan vara med och dansa och uppträda. För jag SKA vara med, hur sjukt det än tar. Punkt. Så var det väl dags för packningen då igen, såhär passligt tills natten. Ha det bra tills vi hörs, hejdå! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0